perjantai 28. kesäkuuta 2013

Rippijuhlat lähestyy :/

Tänään julkasen nyt kaks postaust koska toi espanja postaus piti tulla jo päiviä sitte mut ei tullu ku ei blogger suostunu sitä sitte julkasemaan :/ no nyt on sit 9 päivää aikaa siihen et mulla on konfis ja 3.7 lähenki jo sinne leirille et mä en enää sillon pysty vaikuttamaan oikeen mihinkään. No mekko kengät ja korut on nyt kotona ja sit ollaan suunniteltu hiukan millasta koristelua ym tulee, ruoka puoli on viel hiukan hakusessa, varsinkin astioiden osalta! No kyl se siitä järjestyy:) 
Tänä viikonloppuna meen sukulaisen juhliin lauantaina ja sunnuntaina on mun kaverin rippijuhlat joten ihan kiva viikonlopputulossa ;) maanantai ja tiistai kuuluu treenien ja rippijuhla valmisteluiden parissa ja sitte se onki jo lähtö sinne riparille :D

Mekko, ää huono kuva :/

Mmm mun korkkarit! Rakastan niit!! Niis on 12 senttii korkoo( en tajuu mite äiti suostu ostaa ne mul!!)

Mekon yläosa ja koru



XoXo
Koohh

2 kommenttia:

  1. oot söpö tyttö! Ja toi juhla-asu on kyllä upee :)

    Kantsii käydä kurkkaamassa, jos tykkäisit mun blogista ;)

    http://momentsofmylife-emmi.blogspot.fi/

    VastaaPoista