perjantai 19. heinäkuuta 2013

Your asshole but i still love U

Päivät menee myt kauheella vauhdilla eteenpäin enkä ees muista millon oisin viimeks tehny postausta! Kuviakin oon aikast paljo ottanu mut kaikki on kamerassa enkä laiskuuteni takii oo jaksanu niitä siirtää koneelle... Oon kans tajunnu et koulun alkuu o vaa vähä yli 20 päivää jäljel :/ jäikss noo mut täytyy se arkikin jossain kohtaa alottaa! Mut nyt ei saa miettii sitä koska kahen päivän päästä se ois suunta kohti amsterdamia!! Lupaan kunniasanal et sieltä teen sitten postauksen reissun jälkeen :) mut koht täytyis varmaa alottaa pakkaamine ku huomenna ollaan kokopäivä jyväskylässä.... Täs nyt jotai kuvii viimepäivilt :)
Oltiin tiistaina houtskarissa, turun saaristossa.

Auringon lasku, lossista otettuna.

Keskiviikkona olin jennan ja annin kanssa kirppis centerissa ja keskustassa, ja reissulta tarttus vaan toi koru mukaan :(
Puhuin äitille et mun tarvis päästä kello ostoksille ni se sit antoki mulle tollasen guessin kellon ni ei tarvii uutta ostaa! On toi nyt iha OK :)

Teen illalla tai huomenna sit postauksen mun kirlikurssi suunnitelmista :)



XoXo
Koohh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti